Ruilen & Retouren
Uiteraard wilt Leo Rosal dat u als klant tevreden bent met onze producten.
Wanneer de artikelen niet voldoen aan uw verwachtingen kunt u deze retourneren.
Vergeet niet uw factuur aan het pakket toe te voegen zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is.
De retour kosten zijn voor de persoon die de artikelen aan ons retourneren.
Wanneer wij de door u teruggestuurde artikelen hebben ontvangen zullen wij overgaan op terugbetaling.
Artikelen kunnen binnen 7 dagen worden terug gestuurd naar onze locatie.
Leo Rosal
Springendal 29
6718NJ Ede
Let op: Uw retour wordt na ontvangst binnen twee weken verwerkt.
Wanneer u ervoor heeft gekozen om met Paypal te betalen dient u uw Paypal rekening in de gaten te houden.
Wanneer u ervoor heeft gekozen om met Klarna te betalen dient u uw Klarna account in de gaten te houden.
Wanneer u ervoor heeft gekozen om te betalen via iDeal zullen wij het bedrag retour overmaken naar het opgeschreven IBAN nummer.
VOORWAARDEN
- Wanneer er door nalatigheid ontstane beschadigingen aan de artikelen zit kunnen wij helaas niet overgaan op terugbetaling. Bijvoorbeeld door water-, val- en/of stootschade.
- Artikelen dienen in goede staat aan ons geretourneerd te worden. Met alle toegevoegde kaartjes en verpakking hieraan toegevoegd.
- Wij nemen uitsluitend online aankopen retour. Artikelen gekocht op onze evenementen dient u zelf te controleren bij aankoop. Wij hanteren op onze beurzen en events het beleid: ''Retourneren en restitutie zijn niet mogelijk'' Wij bieden geen garantie op de aangekochte items op evenementen.
- Wij nemen geen sale items retour!
HOE RETOURNEER IK MIJN PAKKET?
1. Maak een notitie op de factuur dat het om een retourzending gaat of vul het retourformulier in
2. Voeg de factuur toe aan jouw retourpakket
3. Breng jouw retourpakket naar bijvoorbeeld een Post NL-punt / DHL etc.
4. Bewaar goed de track and trace gegevens
TRACK AND TRACE
Wij verzenden al onze pakketten met Track and Trace link. Nadat wij uw pakket hebben afgeleverd op het postkantoor kunt u het pakket volgen.
Let op: Bewaar goed uw track and trace bewijs nadat u uw retourzending naar een post-punt heeft gebracht.
UITZONDERINGEN
Heeft u onverwachts met een foutieve levering of een defect te maken in uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op
U kunt ons bereiken via info@leorosal.nl
WRONG ADDRESS DISCLAIMER
Het is de verantwoordelijkheid van de koper om het juiste adres in te vullen.
Mocht u toch een verkeerd adres aan ons hebben doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Wij zullen ons best doen het adres voor u te wijzigen, maar kunnen helaas niets garanderen omdat wij alle geplaatste orders zo snel mogelijk verwerken.
BEZORGD MAAR NIET BEZORGD
Wij versturen alle pakketten met track and trace code omdat wij al onze zendingen graag willen kunnen volgen en achterhalen.
Mocht uw Track and Trace link aangeven dat uw zending is bezorgd, maar is dit na 24 uur nog niet het geval?
Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@leorosal.nl
WANNEER KAN IK MIJN GELD TERUG VERWACHTEN BIJ EEN RETOURZENDING?
Bewaar altijd goed de track and trace code zodat je zelf kunt zien of jouw retourzending al bij ons is aangekomen. Zodra wij retourzendingen ontvangen, storten wij binnen 14 dagen het geld terug.